https://www.reddit.com/r/deadbydaylight/comments/8ec75n/monday_dev_qa_thread_april_23_2018/
意訳: コンソール版のフレームレート改善は6月予定
I recently gave up on the game as the frame rate on console is very poor. Any improvements coming on that end?
The next big update should bring a few optimization changes that will help the console players.
Well thats great news! When is the next patch due?
It is planned in June, at the beginning of Year 3
Q トラッパーの罠設置の照準がズレてるのは把握してますか?前は正確でしたが、今はひどくズレてます。
Are you aware of the trapper traps highlight not being correctly aligned with the trap placement itself, as it was correct one day?
Now is REALLY misaligned.
A 把握しています。バグ対応の優先度は中です。
We are aware of it. It is bugged in the system and rated as medium priority.
Q 今のサバイバーはとても早く発電機修理を完了させることができます。これをキラー側から遅らせることができるような修正はあるでしょうか?
Are you working on something related to killers being able to slow down survivors doing gens so fast as they can now?
A デザインチームは板生成(強い板と弱い板の比率)と板吸い込みの修正に着手しています。また、既存の区画の変更のテスト中です。
キラーの各種動作を早くしたいです。(例:サバイバーを担ぐ動作)
視界の調整と、障害物の変更も研究中です。※前後の文脈からすると、キラー視点から修理が見やすくなるようにすることだと思います
チェイスを短くし、アニメーションを早くすることで、発電速度による重荷を軽減していきたいです。他にも色々と調整する部分はあります。
Our Design team is currently working to improve the pallet spawns (safe vs unsafe) and getting rid of the pallet vaccum.
We are also testing changes to existing tiles. We are exploring LOS changes and modifications to the surrounding objects.
We want to get faster animations for the killer (ie: picking up a survivor).
We hope that with shorter chases and faster animations, gen pressure will be lower. There is still more we want to do.
Q 意訳:実績のバグ修正はやってますか?仲間の肩代わりが進まないんですけど。
Are you working on fixing the broken achievements?
Ever since the patch 1.9.4 I can’t progress my last achievement “Taking one for the team” past 227/250.
Please help this poor fellow out and fix the achievement detection system ASAP.
Achievements are a big motivator for people like me and if I don’t have a goal to work towards I just find myself not playing.
A 仲間の肩代わりについては次の大型アップデートでの修正予定です。他の実績についても、高い優先度にしています。
Taking one for the team should be fixed with the next major update. As for the other achievements, they are rated high in our priority list.
意訳: (新しいレポートシステムに変わった後も)PS4でもレポートはできますよ。
Will we ever be able to report players properly on PS4?
Yes absolutely!
A few of us are actively working on the report system right now and one of the priorities is to make sure we have the means to apply temporary bans on the 2 console platforms.
Q 意訳:スリルを非トーテム化しませんか?
Has anyone ever considered making Thrill of The Hunt a non-hex perk?
The idea of Thrill is a good idea, but the fact that it makes you defend 2 totems instead of one doesn’t make it the greatest to use, and the power of the perk itself doesn’t compare to other hex perks.
Making it a non hex perk would be a nice buff that could increase the usability of hex perks beyond Ruin.
A トーテム系に上方修正が必要であることは認識しています。
現在のHEXパーク修正につきましては、生成位置の見直し、みつかりやすさ(色、形状、点火状態、パチパチ音)、トーテムに関するオファリングなど検討しています。
スリルについての貴重なご意見ありがとうございます。
Design team answer
Totems need love and we know it. Our ideas right now range from Hex perks modifications, spawning placement, visibility (color, model, fire, sound) to adding totem related offerings.
For ToTH, we think your idea is great! You are making a good point and we’ve heard it.
Q 6月前にもBP二倍やろうぜ!あと、トーテムを見つけにくいところに作って。発電機やサバイバー初期位置の真横は勘弁してくれ。
Will there be a blood hunt or other boost event before the next chapter comes out.
And are there any plans to fix totem spawns to be harder to find and not spawn near generators or survivors. Thanks
A BP二倍の予定はありません。トーテムについてはデザインチームは新生成位置のテスト中です。また、見つけにくくするテクスチャ変更の検討をしています。
リリース時期は未定ですが、開発後はPTBを行う予定です。
There is no plan on any boost / BP event before the next chapter.
As for the totem spawns, the Design team is testing new spawn points and are considering a review of the totem texture to make them less visible.
We don’t know when that will make it live, but when it does, you will be able to test it on the PTB
いやテクスチャ変えたら凝視するようになるだけだが
とりま触りながら観察とか
正直正しく問題を認識してるか相変わらず怪しい開発だと思う
ならせめてスリル自体は非HEXにってすげーわかる
見つかるリスクを抱えた上での場所移動なら読み合いになる
トーテムかついでキョロキョロしながら歩いてるレイスくん想像してフフッてなった
どうせどんなにいじったところで上手い調整なんかできないし
なによりサイレントですぐ戻すんだからもうおとなしくしとけや
駆け引き苦手ならまっすぐ追ったほうが早い
確かに駆け引きして負けてるから卑屈付けて突っ込むわ
卑屈じゃなくて不屈な・・・
強板はさっさと壊して弱板はフェイント殴り通す
こんな感じで最高効率出しても勝てない時は勝てないから勝敗なんて気にしなくていい
キラーはRTAみたいに自分のミスとだけ向き合うゲームだから
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大ヒットさせる気満々で作ったのに完全に滑り倒したアニメwwww
コメント
マップによってはただの板ゲーになってしまうからな
もう改善されるまで二度とキラーやらない事にした
鯖専でいくで〜
板ゲー マップゲーをどうにかしろ
というかナースのブリンクで詰まる建物・構造物を修正してくれ
酷いときは麦束や普通の木でも詰まる
オートエイムやら血拭い後のスタンとか色々弱体化したんならせめて快適にブリンク出来るようにして欲しいわ
鯖を担ぐ速度とか死ぬほどどうでもええわ
そんなことより変えるとこ山ほどあるだろうが
下ろす速度も速くなれば、担いだ時に群がる鯖を殴りやすくなったり…しないか
ポインヨ2倍こないのかー
担ぐ速度がどうでもいいだと?
てめぇSWFライトパーティーと当たった事ねぇのか!
明らかにファイヤーアップ付けたフレディならライト食らわんわ
担ぐ速度は超大事だ
>>8
すまんな
SWFライトパーティーとか絶対解散するからどうでもいいわ
たぶん運営としては修理速度は現状で望み通りで鬼がもっと殴りやすく吊り易くする方向で調節していきたいんだろうな
なら減らした板戻す意味が理解できないけど