9.2の間はこのゲーム辞めるしかない
>>267
Q グラフィックオプションの追加はいつやります?
A 近日にはやりません。
More in-game graphic options when?
Not_Queen – “It’s not in the foreseeable future.”
What do you think defines “skill” for Survivors?
The ability to keep the Killers occupied by running them around for however long they can, or the ability to vanish like a ninja?
Not_Queen – “It depends on your success on all of these.”
Alex – “Whatever works for you, seriously.”
Q 紅しょうがが遠くに出たり近くに鯖が居ないのに出るバグの修正の進捗はどんな感じでしょうか?
A ちゃんと進んでいます。今はその作業の真っ最中です。
Has any progress been made on fixing scratch marks appearing for no reason / far away from Survivors’ actual path?
Not_Queen – “Yes, absolutely! We have people working on this right now.
Q 板は再度減りましたし、エンブレムシステムにおいて隠密の重要性も出てきました。これを受けて血の渇望、板壊し、我慢の調整はやりますか?
A 血の渇望の加速を減らす方向で調整をしています。現時点ではあくまで計画です。
Will you be adjusting Bloodlust, Brutal Strength, and/or Enduring now that pallets have been reduced again
and a greater purpose being put on stealth in the Emblems System?
Not_Queen – “We’re probably going to go towards reducing acceleration for Bloodlust. That is in the plans right now, but not done.”
It’s been over a year since our original Survivors have been in the fog, will you ever progress their individual stories even more? Perhaps the same with the original Killers?
Not_Queen – “Dave: ‘There will be space for more lore at a later time.’ We are definitely not working on this right now.”
>>267
Q デッハを使ったバグ利用の修正はいつ終わりますか?屋根の上へのデッハ逃げなどの taking the game hostage相当行為についてです。
A 意訳:随時直していきます。(大分直しました。DHがもたらしたバグ利用可能箇所はたくさんあります。)
【ボツ案です】
カラスが集ったサバイバーをフックまで運搬することも考えました。ボツになりましたけど。
AFKになった人が同じ扱いになることと、これを使った不正が考えられました。
When will you finally fix the Dead Hard exploits,
where Dead Hard Survivors can take shortcuts (such as on roofs) to outplay the Killer and reach map places
where the Killer can’t hit them thus taking the game hostage?
Not_Queen – “In the past, there was a few problematic areas that we fixed. This perk brings a lot of them.
IDEA: Have the crows punish you and put you on a hook.
That’s the first iteration of it. It’s gonna go through design and they’re gonna test things; this is not done yet.
It was an idea since if someone’s AFK they’re gonna end up on the hook. If someone is exploiting…”
Alex – “Disclaimer: That’s not the final design.”
Q エースとトラッパーに衣装が追加されます?
A Yes
Will Survivors like Ace and Killers like The Trapper get more cosmetics?
Not_Queen – “Yes.”
Q カラスシステムの変更案はあるでしょうか?
A カラスについては見直しをしていきたいと考えています。また、カラスが飛ぶ確率も見直したいです。長いこと延び延びになってますので。
What do you guys think about the crows system? Do you have anything planned for the crows? Will there be any crows-related feature in the future?
Not_Queen – “There’s gonna be a re-look at the crows.”Alex – “We’re probably gonna look at the probability of crows flying off as well.
Horvath: ‘The work is long-overdue on the crows system.’ ”
Q レイスのキルレを下さい。1シーズン(ランクリセット期間)のものを、リワーク前と比較した形で。
A 現在の対レイス戦での平均生存率は1.53です。なのでキルレは50%を超えました。※フレディ販売時に出してた生存率では、ハグとレイスだけが死亡率が50%を割っていた
但し、もう少しデータマイニングが必要です。DCも分析を困難にしています。
Can we have some update on The Wraith’s kill ratio in between the rank resets compared to before his cube?
Not_Queen – “Right now, the average escape rate is 1.53 on The Wraith, so he’s over 50%.”
Alex – “We need to do a little more data digging. What’s also stopping us is the disconnects.”
[pc]
>>267
Does the console in-game report system actually work?
Not_Queen – “It works, but we have no means to ban on console right now.”
Alex – “It’s in the plans…”
Q 鯖8vs鬼2どうです?プラベでいいのでやりたいです。
A 現在、新モードについて議論と意見募集をしています。そちらで検討することになるでしょう。
Is there any chance of a 2 vs. 8 game mode in Kill Your Friends?
Not_Queen – “We’re actually brainstorming and scoping ideas for objectives / new modes at the moment. We’ll see what comes from that.”
Steam Workshop integration when?
Not_Queen – “That’s something I would really like to do, but right now we need to put time on investigating on what that would need from us to get that to work.”
Dead By Daylight Pop figures when?
Not_Queen – “That would be cool, but… There’s nothing more I can say than that.”
Q カラーブラインドモードは実装します?※steamの方で色盲の人用のモードについての話題が上がったのでその流れと思われます
A 今のところその予定はありません。
Is colorblind mode planned to be implemented into the game soon?
Not_Queen – “Not in the foreseeable future.”
Bloodlust still in the talks for becoming a perk?
Not_Queen – “It’s still a possibility, except the pallet spawn system has not received a whole re-whole yet.”
Alex – “We wanna do changes one step at a time.”
↑こんな提案以前ありましたっけ?ちょっと状況分からないのでスルーします
Q フレディいつ強化するの?
A 今のところすることはありません。議論には上がっていますが、まだ実
作業に移るほどの内容はありません。
Freddy buffs when?
Not_Queen – “There’s nothing right now. We talked about a few things, but this is so much not in the works right now.”
やっぱりキラーなんてやる価値無いな
どんなゲームでもやめるなら勝手に辞めろよと思ってたけどこれは流石に辞めます宣言する気持ちも解るわ
今日から鯖専に転向します
適当にペカーするだけでスタンとれるようになったから当然っちゃ当然だけど
[pc]
ハントレスは知らん
チートまみれの中国とか限られた地域でしかその比率は成立してないんだよなぁ・・・
声がデカイ奴等がマッチングしないって騒ぐだろ
うーんまたフレディの切断率上がってきたし弱くするか!
[pc]
>>298
今回の場合「鬼をやらない」ってのがオススメ
手間と時間も掛からないし、ゲームが成立しないのは運営は恐れる
ハントレススキン欲しいのにふざけんな
スキンが人質だからなあ
前回みたいに全体目標なら俺もやらんが
運営が「今回の調整はキラーにも受け入れられた」ってやるのか…
お得意の統計を持ち出して
引用元:http://fate.5ch.net/test/read.cgi/gamef/1518752770/
[pc]
コメント
これ以上フレディを弱体化したら映画会社からなんか言われるんじゃないのか
今年新作やるらしいしイメージダウンになるのは流石に文句言われるだろ
もうすでにフレディはサバイバーにいいようにやられるロリコンおじさんって思われてるイメージ
フレディは普通に使えるよ。仕方ない事だけどいちいち眠らせる手間が難儀なだけで。最悪でも無傷鯖だと3回相当チェイスしないとならないし、アンフックされた鯖は2回相当。眠ってない鯖だと攻撃出来ないから担ぎ中に近付いてきた鯖にも攻撃出来ないし、たまに良チェイスしてくれた鯖への賞賛ケバブも出来ない。
ここまで書いてて何だが、ないない尽くしだな。今の環境下だとBT無限のおかげでお察しだと思うけど厄介だよ。でも好きだから使っちゃう。
強化にはならないと思いたいけど、せめて担ぎ中に近付いてきた鯖を眠らせる事くらい出来ないかな…。
ホラー映画の中でも好きな殺人鬼だから侮辱行為やめてほしいわ。